onsdag 20 november 2013

Mer mediciner men mindre ljus

Efter läkarsamtalet igår höjdes min Voxra till 450 mg (från 300 mg). Jag har fortfarande inte känt någon skillnad av höjningen men jag har haft asmycket ångest ända sedan jag kom hit till avdelningen. Och om jag tänker efter hade jag det ju även innan dess.


Idag hade jag ännu ett läkarsamtal. En sköterska skulle vara med och hjälpa mig att få fram vad jag ville ha sagt men hon hade inte tid. Då tog jag till sist mod till mig och sa som det var, att jag verkligen behövde den stabilitet som Xanoren gett mig under dagen, samtidigt som jag behöver något som verkar mer direkt och även vid starkare ångestpåslag. Det hela slutade med att jag fick tillbaka min kl 14-Xanor Depot och att min vid behov-Sobril höjdes från 15 mg till 25 mg.


Jag har gått runt och gråtit av och till hela dagen och känt mig allmänt nere och värdelös. Skötarna och de andra på avdelningen har försökt trösta mig. Vet inte varför det blivit såhär, jag som mådde så bra nyss. Kan det ha varit så att jag egentligen varit hypoman utan att jag märkt av det?

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates