onsdag 21 augusti 2013

Delmål #1 avklarat!

Blev överraskad när jag ställde mig på vågen imorse och den två gånger i rad visade att jag hamnat exakt på min första delmålsvikt. Det gick mycket snabbare än väntat, men jag har ju faktiskt inte hårdbantat från en såhär hög vikt förut så det kan mycket väl vara därför.


Nu är det bara att ta sikte mot delmål #2: -6 kg till. Den här gången har jag inte heller någon deadline men jag kommer nog att försöka klara av det så snabbt som möjligt, även om det inte går lika snabbt som det gjort hittills. 

Jag tänkte ta det lite lugnare efter delmål #3, när jag väl har kommit över den "tuffa" biten och den faktiska övervikten (de resterande kilona är ju bara rent estetiska). Då kan jag börja vara lite snällare mot mig själv, just nu är jag ganska sträng. Inget fusk med varken träning eller mat. 

(Det första undantaget kommer att bli nu till helgen på festen men det blir ett litet undantag och en engångsföreteelse. Sedan är det raka vägen tillbaka till bootcamp.)

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates