fredag 9 augusti 2013

Frustrerad och gnällig

Ska ha mens vilken dag som helst nu så det känns rätt onödigt att väga mig nu. Jag vet ju att jag brukar gå upp runt 3 kg då. Jag vägde mig ändå igår kväll och hade gått upp nästan 1,5 kg utan att ha gjort någonting annorlunda den senaste veckan.

Jag orkar ju inte gå runt och känna mig tjock och misslyckad i onödan, för jag märker ju att jag gått ner i vikt (eller åtminstone ersatt fett med muskler eftersom alla kläder sitter lite lösare) så jag väntar med vägningen tills mensen är över. Då borde det bli ett mycket större resultat också så att jag blir lite extra motiverad.

Dieten funkar bra, håller mig kring 1000 kcal om dagen och går en långpromenad varje kväll. Nu har vi haft så mycket att göra den senaste veckan att det inte har blivit några morgonpromenader men de ska jag börja med igen så fort det lugnat ner sig lite. Jag har fått mycket bättre kondis och orkar gå mycket längre nu än när jag började med promenaderna.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates