söndag 18 augusti 2013

Jeansprovning #1

Jag har gått ner 0,2 kg till så nu är det exakt 1 kg kvar till mitt första delmål. Provade jeans och byxor idag för att se vilken storlek jag har nu. Jag har samlat på mig rätt många storlekar här hemma i garderoben så jag har jeans från 31/32 till 34/32 och byxor från strl 46 till strl 40. 


Nu har mina "vanliga" 34/32:or blivit alldeles för stora. De som passar bäst just nu är de mindre 33/32-jeansen och byxor i strl 42. Jag trodde att det skulle ta mycket längre tid att nå hit än vad det har gjort så jag är väldigt nöjd.

Jag kan faktiskt se en viss skillnad i spegeln också: "kärlekshandtagen" börjar försvinna, benen och armarna är smalare nu och midjan vet jag ju att den är mindre eftersom den minskat med 14 cm.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates