tisdag 20 augusti 2013

Packat och klart

Nu har jag packat inför en kortare resa jag ska göra imorgon. Jag kommer att flyga, något jag faktiskt är rädd för. Får väl ladda upp med Xanor på morgonen...


Jag stötte på ett problem när det kom till packningen. Eftersom en del av resan kommer att bestå av en riktigt fancy middag behövde jag något riktigt snyggt men samtidigt lite classy att ha på mig. Problemet var bara att jag blivit för smal för de flesta av mina gamla kläder nu (även de jag hade planerat att kunna ha vid det här laget, t.ex en kavaj i strl 40 som jag längtat efter att kunna använda igen). 

Jag hittade efter många rundor i garderoben en liten svart Gina Tricot-klänning i strl 38 som jag faktiskt lyckades klämma mig i så det löste sig till slut, även om den är i kortaste och tightaste laget. Jag får väl ha strumpbyxor på mig och en snygg kofta över. 

Det känns faktiskt lite som ett lyxproblem just nu när jag svävar på moln över att jag kommer i min gamla "lilla svarta" igen!

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates