lördag 3 augusti 2013

En bra dag

Idag har jag varit ute på stan och shoppat och ätit frozen yoghurt med mamma och hennes vänner. Imorgon är sista dagen jag är här i stan, på söndag morgon åker jag hem med ett tidigt tåg.

Min mammas våg, d.v.s min gamla, som jag först trodde visade fel p.g.a att den visade att jag skulle ha gått upp ett halvt kilo när jag kom hit (plus något hekto till dagen efter) verkar faktiskt fungera. 

Jag provade att väga mig på den imorse och fick stå och titta i flera sekunder innan jag registrerade vad den visade. Minus 2,5 kg. Över en natt. Totalt sett har jag alltså gått ner 5,7 kg på 19 dagar, nästan exakt 2 kg i veckan.

Nu ska jag sova gott. Imorgon ska bli ännu en bra dag.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates