fredag 30 augusti 2013

Resultat (15/8-30/8)

Jag orkar inte vänta på att det ska gå en månad så jag postar mina resultat för de senaste två veckorna redan nu. Vet inte varför men det är väldigt motiverande för mig (den här perioden har jag dessutom fuskat en del och inte ansträngt mig särskilt mycket så det behövs verkligen).

Resultaten för andra månaden 

(+ total minskning):

Vikt: -2,8 kg (-8,9 kg)
BMI: -0,9 (-3,0)
Kroppsfett: 25.75% (från början 28.09% - mätt med US Navy-metoden)



Kroppsmått:

Midja: -3 cm (-15 cm)
Höft: -2 cm (-16 cm)
Bröst: -1 cm (-3 cm)
Överarm: -1,5 cm (-4,5 cm)
Underarm: -0,3 cm (-1,3 cm)
Lår (högst upp): -1,5 cm (-4,5 cm)

Lår (ovanför knät): -1 cm (-3 cm)
Vad: -0,5 cm (-2,5 cm)

Igår provade jag kläder igen, bl.a några plagg som jag haft nedpackade sedan mitten på juli. Nästan alla är för stora nu men jag kan fortfarande ha dem som ser bra ut när de är lite oversized. Just nu har jag ungefär strl 40/M i tröjstorlek, fortfarande strl 33/32 i jeans och strl 42 i byxstorlek.

De sista dagarna har jag försökt stabilisera vikten genom att äta mer normalt i några dagar, vilket verkar ha fungerat bra. Jag har inte gått upp någonting iaf och nu har jag återupptagit bantandet igen och det fungerar bra hittills. Är speciellt nöjd över midjemåttet såhär långt (-15 cm på sex veckor!).

Jag har dessutom slutat röka sedan fyra dagar tillbaka (vet inte om det är för alltid, jag slutade bara av en slump) och det fungerar också bra så jag känner mig rätt stolt över mig själv just nu. :)

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates