tisdag 26 februari 2013

Andas, bara andas

Det är så mycket som händer runt mig just nu. Jag kan inte ens berätta allt här i bloggen, trots att den är anonym.

Jag har ett dilemma som jag inte vet hur jag ska komma ur. Det kan förändra hela mitt liv och ändå kan jag inte berätta om det för någon. Det plågar mig.

Min bästa vän är inlagd och ska opereras imorgon. Riskerna är stora men hon blir nog bra, det är vad jag måste tro och hoppas på.

Jag kan inte sova och jag mår inte helt bra. Imorgon eller på onsdag ska jag på ett möte med en läkare som kommer att gå igenom mina mediciner och förhoppningsvis ändra dem.

Nu ska jag försöka sova lite men om det inte funkar kommer jag nog tillbaka och skriver lite mer.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates