tisdag 5 februari 2013

Hypomani

It's official. Håller på att bli hypoman. Eller är det redan. Jag kan inte sova, har spring i benen och måste göra saker hela tiden. Fan! Det här fick ju inte hända. Jag tar ju min medicin som jag ska och allt, försöker äta och sova som jag ska... Och ändå.

Ringde till psykjouren nyss och bad dem att boka en läkartid. Jag hörde själv hur förvirrad jag lät, blev lite chockad och sedan inte alls förvånad när hon som jag pratade med undrade om jag verkligen inte skulle söka akut hjälp nu direkt istället. Det hinner jag ju inte just nu, är ju inte ens i rätt stad, och jag får ju absolut inte bli inlagd innan juni så jag sa vänligt men bestämt tack, men nej tack.

Tur att jag har så mycket som faktiskt behövs göras här hemma, annars vettefan vad jag skulle göra...

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates