torsdag 14 februari 2013

Psykakuten

Jag har haft kontakt med psykiatriska jouren flera gånger nu under kvällen och natten p.g.a mina självskadetankar. Psykakuten öppnar först kl 7 men då får jag komma in och träffa en läkare direkt. De sa att om jag verkligen inte kan stå ut till dess så kan de beställa en sjukresa åt mig till somatiska akutmottagningen, men då kommer jag antagligen ändå få vänta i flera timmar så då väntar jag hellre.

Ingen sömn heller ännu, trots Stilnoct, Imovane och ännu fler Sobril. Nu ska jag börja ta ADHD-meds istället och sätta på lite kaffe så att jag åtminstone slipper komma dit som en halvdöd zombie. Ska ta bussen vid vid 06:30 så jag ska väl börja göra mig i ordning för att åka redan vid 6-tiden.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates