måndag 10 juni 2013

Massutskrivning

Idag stängs vår avdelning ner och det blir massutskrivning (personalens ord). Jag är inte alls säker på att jag får stanna kvar efter läkarsamtalet men om jag får det så kommer jag att få byta avdelning. 


Om jag får stanna kvar blir det antingen äldrepsyk, rättspsyk eller beroendeenheten. Hoppas nästan på rättspsyk, mest för att de har en rökaltan och för att det ska vara den lugnaste avdelningen.

Jag sov riktigt bra inatt (fick 1,5 x 7,5 mg Imovane och 5 mg Nitrazepam) så nu är jag utvilad på riktigt för andra gången den här veckan. Sov från 00:00 till 07:45, helt perfekt. Åt en bra frukost också.

Just nu är jag bara riktigt nervös och har ångest inför en eventuell utskrivning. Om någon timme vet jag hur det blir men tiden går så otroligt långsamt just nu...

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates