torsdag 20 juni 2013

Permission?

Idag hoppas jag få permission i två timmar för att kunna övningsköra. Jag har träffat en bra läkare som verkligen lyssnar på mig och som satt in Xanor Depot för min ångest. 


Hittills har den fungerat jättebra. Jag har knappt känt av någon riktig ångest förutom tidigt på eftermiddagen men jag får ju Xanoren på så udda tider att det knappast är konstigt. Den första får jag kl 08 på morgonen, vilket ju är bra, men sedan får jag inte den andra förrän kl 20 på kvällen. Läkaren har också sagt att jag kan få börja ta en extra dos kl 14 och jag ska få prata med honom igen idag och säga att jag gärna vill det.

Hoppas att övningskörningen går bra idag. Det regnar just nu så det blir första gången jag kör på halt underlag. Tror iofs bara att vi ska öva på att backa och så.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates