torsdag 13 juni 2013

Ny morgon

Igår var jag så arg och besviken att jag funderade på att skriva ut mig. Efter läkarmötet tyckte personalen att jag såg så ledsen ut att de inte ville släppa hem mig, trots att besöket hemma var det enda jag som sett fram emot sedan mötet.


Jag försökte förklara för dem att jag gjorde mig mer illa här än hemma och att det var ett dumt beslut om tanken var att förhindra att jag gjorde något dumt. Hemma skulle jag ju inte göra det eftersom jag inte vill riskera den frihet jag har.

De vägrade såklart att ändra sig och jag gick motvilligt med på att stanna kvar på avdelningen över kvällen och natten. Däremot kräktes jag flera gånger (något som jag berättat för personalen att jag gjort) och jag hade ingen extra tillsyn.

0 kommentarer:

 
blog design by suckmylolly.com | Distributed by Deluxe Templates